8.3.3 Afgrænsning mellem reklame og repræsentation

Reklame og repræsentationsomkostninger kan i deres forståelse virke ganske ens. Det er dog nødvendigt at fastlægge, hvilken omkostning man har med at gøre. Grunden til dette er, at der jf. skemaet ovenfor er 0% fradrag for repræsentationsomkostninger og 100% fradrag for reklameomkostninger. Som udgangspunkt vil forskellen på de to former for udgifter være, at reklameudgifter […]
Dette indhold er kun tilgængeligt for medlemmer.
< 8.3.2 Reklame8.3.4 Underholdning >

En platform med løbende opdateringer

Nyhedsmails ved opdateringerne og når der sker væsentlige ændringer

Årligt kursus

Minimum 1 årligt kursus – du kan deltage enten online eller ved fysisk fremmøde

Direkte ekspertise

Du får mulighed for at stille spørgsmål til redaktørteamet

UDSKRIV / DOWNLOAD PDF

Linda-Sophia

Danielsen
Ønsker du en gennemgang af emnet?

Author Contact NON-LOGED

Maks. filstørrelse: 50 MB.
Hidden