8.3.3 Afgrænsning mellem reklame og repræsentation

Reklame og repræsentationsomkostninger kan i deres forståelse virke ganske ens. Det er dog nødvendigt at fastlægge, hvilken omkostning man har med at gøre. Grunden til dette er, at der jf. skemaet ovenfor er 0% fradrag for repræsentationsomkostninger og 100% fradrag for reklameomkostninger. Som udgangspunkt vil forskellen på de to former for udgifter være, at reklameudgifter […]
For at få adgang til dette indhold skal du købe Indirekte skatter årsabonnement

Allerede medlem?
Login her eller
< 8.3.2 Reklame8.3.4 Underholdning >

En platform med løbende opdateringer

Nyhedsmails ved opdateringerne og når der sker væsentlige ændringer

Årligt kursus

Minimum 1 årligt kursus – du kan deltage enten online eller ved fysisk fremmøde

Direkte ekspertise

Du får mulighed for at stille spørgsmål til redaktørteamet


Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Udskriv / download PDF

Linda-Sophia

Danielsen