13.5.1 Indledning

Efter arbejdsmiljølovens kapitel 2 skal der på arbejdspladser etableres et samarbejde mellem arbejdsgiver og de ansatte om sikkerhed og sundhed på arbejdspladsen. Arbejdsmiljøloven stiller forskellige krav til hvordan dette samarbejde skal organiseres, afhængig af virksomhedens størrelse.Virksomheder med 1-9 ansatte:I virksomheder med 1-9 ansatte skal samarbejdet om sikkerhed og sundhed ske ved løbende direkte kontakt og […]
For at få adgang til dette indhold skal du købe Personalejura årsabonnement

Allerede medlem?
Login her eller
< 13.4.3 Bemyndigelse/konkret afgrænsning13.6.1 Indledning >

En platform med løbende opdateringer

Nyhedsmails ved opdateringerne og når der sker væsentlige ændringer

Årligt kursus

Minimum 1 årligt kursus – du kan deltage enten online eller ved fysisk fremmøde

Direkte ekspertise

Du får mulighed for at stille spørgsmål til redaktørteamet


Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Udskriv / download PDF

Søren

Narv Pedersen
Advokat (H), Partner Hovedredaktør på Personalejura & HR Paradigmesamling